Amor cu premeditare


Degetele tale coboara tacticos pe sira spinarii mele.Iti simt pielea delicata cum o alina pe a mea.Soapte parfumate cu mirosul iernii ajung in pavilionul urechii mele;tremur.Cuvinte pline de rugina vietii se zbenghuiesc in fata mea pe o foaie de hartie patata de cerneala neagra cu nuante de rosu.
Degetele tale se opresc pe la jumatatea spatelui meu,ma cuprinzi.Simt afectiunea ta cum imi intra pe sub piele,direct in inima.Imi ataci inima,o bati crunt cu pasiunea ta.Tandretea ta depaseste cadrul infinit al lumii,ma trimiti intr`o lume fictiva.Ma saruti lacom,ma musti de buza inferioara.Percep cum adulmeci cu buzele fiecare particica din gura mea.Degetele tale fac mici plimbari prin parul meu des,un adevarat bulevard.
Te opresti,te uiti patrunzator in ochii mei.Ochii tai verzi ca si smaraldul ma orbesc de sclipirea lor si ma incalzesc.Imi spui "la revedere" la ureche,ma saruti usor si pleci.Ma uit in urma ta,ma uit cum pasii tai las urme de amor murdar pe podeaua curata.

Un comentariu:

A.D. spunea...

e superba descrierea acestei iubiri murdare.
mi-e dor de tine. unde ai disparut?