@update


Rupe din tine şi completează-mă,
Aruncă pe mine bucăţi din tine pline de dragoste,
Murdăreşte-mă cu sentimentele tale -
Îţi promit că nu le voi şterge cu buretele!
Îmbracă-mă cu sadism,
Încâlceşte-mi părul cu dorinţele tale!
Încălzeşte-mi gâtul şi urechea
Cu litere pofticioase şi striveşte-mă cu respiraţia ta grea.
Iubeşte-mă sub cearşafurile tale pătate de gândurile mele,
Săruturile tale pătimaşe să-mi rupă buzele.
Ia albastrul ochilor mei şi desenează-mi pe spate
Poemele pe care mi le scrii cu raze de soare.
Stropeşte-mă peste obrajii trandafirii cu utopia inimii tale,
Să simt cât de tare sufletul tău ţipă în gura mea -
Atunci când limbile noastre dansează vals
La lumina lunii sufletelor noastre.
Lasă-mă să-ţi tatuez degetele cu zgârieturile mele,
Atunci când îţi scrii numele cu buzele pe sânul meu drept.
Lasă-mă să desprind din tine picături de culori
Să le adaug în agenda mea
Acolo unde fiecare gând de-al tău îşi face loc prin venele mele
Şi acolo unde fluturii dau petreceri la mine în stomac.
Lasă-mă să-ţi ating cerul ochilor - să simt cât de cald e,
Atunci când îmi şopteşti la ureche silabe sublime
Şi mă acoperi cu o stare de beatitudine...

Niciun comentariu: