Epilog


Ora 21:19, stau si privesc monitorul.

Ora 21:20, ideile imi merg ca si contorul

Ora 21:21, ceasul e fix - ma iubeste

Ora 21:22, ma iubeste - nu ma iubeste

Ora 21:23, nimeni nu imi explica ce e binele

Ora 21:24, cercetez jocul din jurul cuvintelor mele

Ora 21:25, incearci sa-mi furi "nimicul"

Ora 21:26, razi de ceea ce ai obtinut - "nimicul"

Ora 21:27, ma deconectez

Ora 21:28, imi asez visele pe o bucata de foaie pe care desene desenez

Ora 21:29, e aproape jumatate

Ora 21:30, inchid sentimentele-mi cumparate.

Nimeni nu-mi explica ce e lumea

Intr-o dimineata de primavara o voi vedea

Intr-o carte cu titlul : Dragostea,

Ma ridic la cer cu un balon

Ma detasez si cant cu un balon.

Un cer de primavara fara nori

Binele si raul se joaca printre nori.

Am atipit, m-am trezit.

E 21:50. Fericita de visul daruit

Inchei usor cu o miscare din gene

Si cu patura deasupra - ma incalzeste.

Niciun comentariu: