Catelusul cu parul cret


"Catelus cu parul cret
Fura rata din cotet
El se jura ca n`o fura
Dar l`am prins cu rata`n gura
Si cu oul in buzunar
`ai la sfatul popular."

Astazi este 13 octombrie;se fac 6 luni de cand..Mi`e dor sa fredonez cu el acest mic cantecel,iar el sa`mi spuna :"am imbatranit,nu mai pot fi catelusul tau" si eu "esti special". Mergeam cu el pe strada si cantam amandoi acest cantecel,de cand eram un pui de copil.Ma lua de la scoala si ma ducea la o ciocolata calda ieftina si radeam amandoi.Ma proteja cu glumele lui,iar eu radeam intr`una.Mi`e dor de acele momenete frumoase; mi`e dor de el,pentru ca`mi era ca un al2-lea tata.
Acum ar trebui sa fiu suparata,trista,banuiesc,dar nu sunt..pentru ca el niciodata nu ma lasa sa plang,tinea foarte mult la mine si intotdeauna imi zicea " zambesteee copchileee".:D
Mnea,viata merge mai departe>:D<.

Niciun comentariu: