Interviu cu alfabetul




Ai un nume tare complicat
Îţi place să fii aşa strigat?
Da, ador asta, deoarece toţi se joacă
Cu literele trupului meu ce se-mbracă
Zilnic cu aromele oraşului nostru.
Îţi place să te împrieteneşti cu rimele?
Desigur, ele sunt străinele
Străzilor din interiorul paradisului meu;
Unde fiecare literă parfumată are un zmeu -
Cred că ţi-ar place şi ţie acolo.
Bei cafea înainte să-ţi îmbraci trupul cu cerneală neagră?
Da, cafeaua îmi mângăie genele şi lumina aprope neagră
A ochilor mei blânzi şi uşori, precum nişte mătase
Ale unor fluturi cu aripi albicioase -
Cafeaua mă face să zbor printre cărţi şi poeme.
Ai iubit vreodată o femeie?
Da, când eram tânăr şi abia întelegeam ce puteri am,
O chema Silabă şi chitara mi-o acordam
Atunci când ea în braţele ochilor mi-a sărit ;
Era frumoasă, atât de fină, precum un nor albăstrit
Al unui cer azuriu şi colorat cu zâmbetul înflorit.
I-am iubit coapsele cu mireasma expresiilor mele
Şi am iubit-o cu adjectivele
Cuvintelor mele - acum ea îşi scaldă părul bălai în spuma
Mărilor părăsite de substantivele pătate de bruma -
Dimineţilor singure.
Acum sunteţi fericit de felul cum ajutaţi lumea?
Cred că da - oamenii au înţeles că eu sunt adâncimea
Inteligenţei lor, tot ceea ce ştiu ei se găsesc pe coapsele corpului meu tocit.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Gosh, cat imi place!

Unknown spunea...

Aww, ma bucur!