you know my heart - it beats for you


Imi bat joc de fata ta fina
Iti arunc cuvinte taioase peste fata si te ranesc,
imi pare rau...
Iti mananc afectiunea, bucatica cu bucatica,
ca un animal psihopat ;
uneori am tendinta sa te racesc cu comportamentul meu ,
dar tu intelegi faptul ca sunt schimbatoare, ca un anotimp.
Personalitatea mea se schimba in functie de anotimp ;
te rog, sa nu-mi dai foc la frunzele-mi uscate, o sa ma doara ...
Suflarea mea e precum vantul toamnei ;
in fiecare zi iti mangai buzele si ochii, dar in special mainile tale ..
In fiecare dimineata, candva, te voi incalzi cu corpul meu cald
si voi dansa cu degetele pe spatele tau fin.
sunt o visatoare, stiu, dorm cu visele in pat, dar candva toate visele mi se vor indeplini,
cel putin cateva ...

Un comentariu:

Andreea spunea...

"sunt schimbatoare, ca un anotimp."
"sunt o visatoare, stiu, dorm cu visele in pat, dar candva toate visele mi se vor indeplini,
cel putin cateva ..."
Te iubesc pentru asta.>:D<