fluturi


pictăm cearşafurile cu sărutări tandre
- uite acolo! urmele buzelor tale nu s-au dus, ale mele da.
- asta înseamnă că trebuie să mă iubeşti mai mult!
da, vin în tine, intru in tine, în sufletul tău
şi încep să te deschid, să-ţi deschid cufărul preţios
plin de sentimente valoroase.
oh da, asta e tot ce vreau!
- îmi place, continuă! (ai zis tu).
continuam să-ţi mănânc sufletul cu buzele
ţi-l prindeam între buze şi ţi-l gâdileam cu limba.
apoi îl lăsam singur şi începeam să desenez nori pe el.
tremurai de fericire - metafizicul era prezent în sclipirea din ochii tăi!
era aşa multă fericire acumulată în ochii tăi, încât
lacrimi în formă de fulgi de nea
au început să-ţi alinte obrajii roşii şi calzi
iar eu ţi le ştergeam cu genele -
doar ştii că sub gene am ascuns noaptea şi e doar pentru tine acolo!

2 comentarii:

Interzisa. spunea...

:( Foarte dureros... Craciun fericit.

Unknown spunea...

Care-i partea dureroasa?