Sentimente albastre


Scriu despre tine,
La fiecare bucăţică de stradă,
Mă aşez pe o melodie,
Şi printre versuri şi cadenţe, zâmbesc -
Căci fluturii îmi dirijează stiloul
Şi ei scriu în locul meu ce simt.
Eu n-am puterea, ei au control asupra minţii.
Astăzi, spre exemplu,
Când ploaia s-a oprit ai apărut,
Zgribuleai de frig, prin mulţimea de picături de ploaie -
Abia ţi-ai făcut loc printre ele.
Ecoul zâmbetului meu se auzea
Răsunând în adâncul sufletului,
Unde palpitaţiile inimii tremurau de emoţie
Pe o bancă veştejită.
Parfumul vocii tale mi-a intrat în haine,
Cuvintele ieşeau fără să le pot controla,
Nu puteam să-mi ascund emoţiile,
Erau pe entuziasmate de prezenţa ta.
Cu puterea inimii tale pure,
Mi-ai luat fiecare gând negru
Şi picăturile de ploaie ne-au ocolit -
Din când în când ne mai îmbrăţişa vântul.
Şi am fugit, trebuia să mă calmez,
Iar tu, ai rămas cu gândurile pe buze
Fără ca eu să-ţi spun ceva.

Ia-mă din lumea asta şi arată-mi sentimentele,
vreau să le cunosc mai bine.

Niciun comentariu: