Doar tu citeşti din palmele ochilor mei


969 de cuvinte calde au ajuns într-un mesaj,
În telefonul creierului meu, în meniu, la auz -
Acolo unde primesc mesaje de orice fel.
Astăzi cuvinte strălucitoare şi toride mi-au înroşit obrajii
Sub praful de pe str. Albina nr 3, unde câinele gri latră tot timpul.
Lacul se reflecta în ochii mei
Şi amintiri nespuse au început să se prelingă
Printre crăpăturile buzei inferioare.
Mi-ai zis că ai învăţat să ai rabdare cu norii din lumea noastră,
Să-i hrăneşti şi să ai grijă de ei
Şi totul, cică din cauză că ţi-am pus răbdarea într-un pliculeţ de zahăr
Şi sentimente noi în cafeaua verde care avea gust de ceai.
Scrumul din respiraţia mea cădea,
Atunci când stateai în faţa mea şi-mi zâmbeai fără dar şi poate -
Bulevarde fine erau pe obrajii tăi curaţi -
Mi-ar plăcea să mă plimb o dată pe acolo sau să mă prindă o ploaie rece.
M-ai răsplătit pentru că te cunosc şi pentru că te-am adus în lumea mea
Imaginară şi plină de culori triste şi fericite.
Promit că voi avea grijă să te sculptez cu atenţie în continuare
Şi da, îţi voi pune stresul în testul final.

P.S. Mă bucur că doar tu îmi înţelegi cuvintele încurcate,
mulţumesc.

Niciun comentariu: