visare verde sub razele soarelui albastru


Într-o zi te voi vedea cum ţii fericirea de mână
Şi vei trece pe lângă mine ca pe lângă umbra unui necunoscut,
Ne vom recunoaşte doar în coşmarurile păcătoase,
Acolo unde nu sunt reguli.
Mi-aş dori ca viaţa mea să fie un vis,
Şi să mă trezesc doar când ceva rău îmi zgârie obrazul drept,
Şi să adun toate lucrurile urâte într-o cutie
Şi să o arunc undeva.
Adorm din nou şi visez cum culorile îmi trezesc viaţa,
Simt cum braţele norilor mă îmbrăţişează
Sub ochii curioşi şi lacomi ai domnului Soare.
Simt cum Soarele e gelos că florile mă iubesc mai mult pe mine -
Simt parfum de zmeură în părul meu tot timpul.

Vreau să dorm mereu, să nu mă mai trezesc,
Ca să văd mii de umbre necunoscute
Cum îmi calcă cu neruşinare trupul curat.
Mă doare - simt prea multe cuvinte,
Iar sentimentele îmi fug prin vene,
Mai repede şi mai fierbinţi decât sângele.
Nu mai vreau să am palpitaţii,
Când îţi văd reflexia în lacul fără scrum,
Dintr-o lume cu tutun.

Niciun comentariu: