Secret place


Trupul se lasa usor in patul moale,parul balai se aseaza frumos pe perna.Printr-o magie,ochii mi se inchid si pasesc usor spre acel loc secret,numai al meu.Un loc plin de imaginatie,vise si amintiri frumoase.Ma joc cu elementele mele interioare,ma simt unica in acest loc secret.Totul e asa cum vreau eu,pentru ca totul imi apartine.
Un peisaj oblic cu sclipiri radiante.Eu sunt un micut copil explorator care zambeste gingas la tot ce vede si traieste toate emotiile pictate.Alb,albastru,rosu,cenusiu,verde,galben si o multitudine de alte culori fac o hora in jurul meu,sunt fericita.E totul ireal,dar emotiile prezente imi reda expresivitatea interioara si ma face sa alerg cu sufletul la gura pe toate strazile nuantate din acest loc mirific.
Dar atunci cand ma trezesc,traiesc cu emotia ca voi mai merge in acest loc secret si ma voi juca frumos cu toate amintirile si sentimentele mele,superb.

Niciun comentariu: