Sangeeeee


Aroma vinului imi gadila narile inghetate.Parfumul parului tau trezeste nebunia ascunsa in mine si imi vine sa sar pe tine.Cu miscari micute iti aprinzi tigara aproape rupta.Un click de la bricheta transparenta sparge linistea si focul iese timid si arde tigara.Eu stau langa tine si facem schimb de aburi calzi care ies din gurile noastre.
Stam pe o banca in mijlocul padurii plina de zapada alba,inghetata.Singura sursa de caldura si iubire,suntem noi doi,doua fiinte mici care se iubesc pe o banca ninsa.Iti termini tigara si o arunci brutal intr`un copac care tremura de frig.Mana ta congelata o apuca pe a mea.Cu degetul aratator incepi sa`mi mangai mana,facand cerculete mici si fine.Calm si cu atentie ma tragi spre tine,ma imbratisezi.Imi dai gluga de pe cap si incepi sa`mi mangai fata si buzele.Parca mi`ai face tatuaje pe fata,imaginar.Buzele mele se incalzesc la atingerea degetelor tale.Schimbam priviri profunde si pline de pasiune,ochii nostrii se imbratiseaza.Buzele tale se aproprie usor de buzele mele,ma saruti.Iti simt respiratia si limba care danseaza cu limba mea.Buzele noastre creeaza dragoste.Imi deschizi incetisor geaca si mi`o dai jos,acelasi lucru fac si eu.Ne apropiem si mai mult,pana cand simtim bataile inimii noastre.Ne incalzim cu dragoste si respect,macar pentru o zi.Saruturile noastre au devenit mai pline de dorinta.Ne dezbracam de haine,ramanem amandoi goi pe banca rece.Nu simtim raceala,gerul care ne zgarie.Ne iubim in continuare si scoatem sunete dulci.
Mainile tale,acum calde,se joaca pe spatele si sanii mei.Ma mangai tacticos si te joci cu parul meu.Un sunet tipator ne sperie,a cazut cana cu vin,s`a spart.Ne uitam cum curge vinul plin de romantism rece pe zapada inghetata.Ridicam privirea si ne uitam fix unul la celalalt.O dorinta arzatoare ne sfasie carnea,incat incepem sa ne sarutam ca doua bestii.Noaptea se face si ea prezenta,dar noi continuam jocul.Atata iubire,incat banca s`a incalzit si ea.Picaturi de apa se preling pe fierul ruginit al bancii.
Toata noaptea ne`am jucat ca doua animale salbatice si pline de amor.Numai banca stie cat ne`am iubit,numai padurea care inca tremura si acum de frica,cand isi aminteste sunetele si imaginile care s`au produs pe acea banca.Luna..nu se mira,stie ca asa suntem noi,doua bestii pline de aventura,amor si alcool in sange.




P.S.Ascultati melodia Truda - Sange.:)

Niciun comentariu: