Closer


Tu esti doza mea de fericire zilnica. Esti ca o cafea draguta pe care o beau in fiecare dimineata si imi alina inima cu aroma ei si gustul ei bun. Imi alinti buzele si limba cu gustul tau dulce, putin amar. Apoi, ca doza sa fie completa, ma respecti cu o tigara buna. Imi bagi putin inima in ceata. Cateodata, fumul imi intra in ochi si se prelinge cate o lacrima pe obrazul meu fin. Imi imaginez ca defapt e un sarut inocent, plin de dulceata si miere si cand acea lacrima ajunge pe buze, totul devine sarat. Imi ataci buzele cu gandurile tale neobisnuite si speciale.
Asta se intampla doar cand nu esti langa mine. Cand esti langa mine, inlocuiesc cafeaua cu corpul tau, in special buzele. Uneori, ma alinti si ma faci sa ma indragostesc si mai tare, atunci cand iti plimbi degetele pe obraz, asemenea unei lacrimi sarate. Stiu ca stii ce faci, stii ca tot timpul voi fi acolo, undeva si de aceea in fiecare zi imi amortesti inima cu sarutarile tale si cuvintele tale unse cu miere.
Si ca totul sa fie perfect, mai pui si cate o melodie noua pentru mine si ma faci sa fug cu tine pe un taram plin de note muzicale si versuri.

Mi-e dor de tine..

Niciun comentariu: