soft




aruncă-ţi cuvintele pe pat!
dezbracăte de tot ce înseamnă consoane!
hai ! fă-ţi curaj ! nu fi pudic!
foloseşte doar vocalele!
lasă-mă să-ţi dezmierd clavicula,
să-mi înfing unghiile în ea.
şi să începi să tremuri sub ochii mei.
să-ţi iau respiraţia în mâini
şi să o arunc în stomacul meu.
parfumul tău, să ţi-l dezlipesc de pe trup
şi să-l aşez pe corpul meu - să-mi intre sub piele
în fiecare dimineaţă.
să curăţ praful
de pe rafturile putrezite din apartamentul tău
din interior.
e frumos acolo, dar când e cald afară, totul devine urât.
doar când e iarnă, ne iubim sub cearşafurile murdare
şi mâncate de molii.
asta pentru că-mi plac anotimpurile reci şi
atunci faci lucrurile mai frumoase -
urmele palmelor noastre transpirate
vor fi mereu pe cearşafurile alea.
şi le vei arunca, doar atunci când eu
o să mă mut într-un alt apartament.
mi-ai promis că ai să mă hrăneşti cu
ceai cu aromă sentimentală pentru cel puţin 730 de zile.


Niciun comentariu: