Despre pictura


Pictura iti starneste interesul fata de natura statica si ai o viziune asupra realitatii transcendente in care traim.Am ales sa-mi desfasor aptitudinele artistice in acest domeniu,pentru a da un sens vietii cotidiene in care traiesc.Incerc sa exprim invizibilul in vizibil prin arta de a studia grafica si incerc sa echilibrez natura prin arta naturii statice.Un amalgam de trairi exteriorizate prin miscarile fine ale pensulei si prin derularea imaginatiei noastre imbelsugate prin puterea creionului si ale altor elemente ce tin de pictura.Nu este o profesie din care poti castiga foarte mult din punct de vedere financiar,dar te ajuta sa-ti creezi o imagine de sine si sa-ti perfectionezi limbajul artistic prin desen si literatura.Diferiti artisti care au trait printre noi sunt umbrele artei din zilele noastre.Datorita lor,noi invatam tehnici descoperite de ei si invatam istoria artei,o istorie frumoasa care pune accent pe imagine,romantism si estetic.Motivatia pe care o am asupra acestui domeniu de manifestare a imaginatiei si de conturare a vietii pe care o traim,sunt culorile si umorul contrastelor care imi ies in cale in fiecare zi,in fiecare moment.Fiecare culoare sau non-culoare,orice element nou care are un anumit contur special,imi atrage atentia si ma fascineaza,astfel incat sa-l pot desena pe o foaie.Un alt argument pe care as putea sa-l sustin,este cadrul utopic in care imi vars sentimentele si imaginatia in realitatea pe care o traiesc,oarecum,plina de afectivitate.Asadar,prin pictura,ma ajuta sa ma descarc emotional si moral.O alta scuza ar fi viata simpla si usoara pe care o are un pictor in orice zi,orice moment.Sunt de parere ca faptul de a ajunge un pictor este o realizare ce tine de sine si de ceea ce suntem; nu oricine apuca pe calea asta,doar ca cei care aleg drumul acesta in viata,sunt oameni formati si cu un simt al imaginatiei foarte dezvoltat.
Legatura dintre mine si pictura este una foarte speciala,care ma ajuta in fiecare zi sa evoluez pe culmile metafizicului si ma ajuta sa imi proiectez imaginile care-mi vin zilnic in creier,pe o bucata de foaie.Nimeni nu stie ceea ce gandesti,nimeni nu-ti da o anumita regula pe care trebuie sa o respecti.Aceasta meserie este una pe cont propriu si tine de avantaje si dezavantaje.Dar daca stii cum sa-ti folosesti spiritul practic si spiritul imaginatiei,poti castiga multe din asta.
Asadar,pictura pentru mine este un alt cuvant pentru simtire si vreau sa evoluez in acest domeniu pentru a-mi acoperi goliciunea.

P.S.Nu ma pricep extrem de bine in acest domeniu,doar ca am o anumita pasiune fata de acesta.E o tema pentru un obiect de studiu la scoala,nu interpretati gresit.

Niciun comentariu: