Cafeaua mea


Ih,ce dulce e cafeaua asta!Zaharul si lichidul aluneca usor pe gat.Caldura imi invadeaza trupul si imi reda o senzatie de visare.Frumos e atunci cand stai intr`un mediu rece,dar in interior esti cald.Nu conteaza cine esti,dar esti bine primit,cu bratele deschise,de prietenii tai.
Viata e frumoasa,indiferent de divergentele zilnice.Intotdeauna cafeaua m`a linistit,indiferent de zi,moment etc.Caldura ei ma imbratiseaza si`mi spune o gramada de povesti.Nu adorm,asta e interesant.Ma tine treaza cu o gramada de amintiri frumoase pe care le`am petrecut in trecut si care le traiesc acum,aici.
Lichidul placut si parfumat intotdeauna m`a incantat.Imi da energia necesara pentru a ma face sa ma simt limpede.Nu`mi pasa de cuvintele tulbure care ma uda in fiecare zi din partea unei fiinte,caci cafeaua ma protejeaza si ma calmeaza.
Cafeaua ma pune sa visez in orice clipa.Fantasticul e prezent,eu`l traiesc.

Niciun comentariu: