Intuneric adanc


Vantul ma mangaie pe fata,ploaia rece ma palmuieste.Pasii mei lasa urme de noroi in spate;pe o strada mica si ingusta.Cateva sunete muzicale trec prin urechea mea;ma opresc si ascult.Nu inteleg in totalitate,dar ma drogheaza.Imi revin si merg mai departe.Stropii de ploaie cad domol pe fata mea murdara;ma spala de melancolie.
Vad doi copaci care danseaza.Femeia sta pe varfuri si isi infasoara bratele in jurul gatului barbatului,incearca sa`l sarute,dar vantul ii desparte;dezamagire naturala.
Culorile inchise ale noptii ma cuprind,ma incalzesc.Soaptele dulci ale obscuritatii in contrast cu culorile amare se joaca prin parul meu ud si despicat.
Simt cum fiecare particula din corpul meu inspira si expira.Sunt o pata de culoare in bezna noptii.Stralucesc ca o raza de soare intr`un cadru expresiv.
Cu meticulozitate ma indrept spre cladirea in care locuiesc.Cu lene urc scarile;oboseala ma impinge de la spate,ma ajuta sa urc.Cu o rasucire usoara a cheii in broasca intru in locuinta luminata.Caldura ma izbeste in fata;abia respir.Cad jos si raman intinsa pe podeaua calda.Adorm si visez..

2 comentarii:

metafizicx spunea...

interesant. :)

Unknown spunea...

Multam frumos!