Suck my kiss


Visare.
Dorm relaxata pe bratele tale.Iti simt pulsul prin maini si inima mea bate mai tare cand faci vreo miscare subtila.Intunericul s-a ascuns in genele mele si soarele in mainile tale.Simt cum ochii-mi sunt otraviti de esenta iubirii tale si nu-i pot deschide.Dar o senzatie placuta ma imbratiseaza,defapt..nu e o senzatie,ci is bratele tale mari si calduroase.
Calm.
Toate gandurile fug din mintea mea aglomerata spre inima ta.Iti vrajesc inima si te fac sa pici in mrejele mele si sa te sufoc cu sarutarile mele.Buzele mele iti ard obrajii,fata .. dar tu..tu te simti bine,pentru ca-s eu,nu altcineva.Petale de copilarie cad pe trupurile noastre goale si simtim fiorii care trec pe spatele nostru.
Alcool.
Mintea iti este beata si este controlata de amintirile mele.O cortina cu vise si sperante cade in fata ochilor tai atunci cand ma vezi si de fiecare data ma imbratisezi strans pana cand raman fara aer.Vibratiile corpului tau imi dau energie si un zambet larg apare pe fata mea.

Adorare.
Iubesc finalurile fericite,le ador.

2 comentarii:

A.D. spunea...

interesant, chiar imi place:*

Anonim spunea...

toata lumea iubeste finalurile fericite,dar nu mereu avem parte de ele.