Buna dimineata!

Aaaarggghhh..ce viiis!
Lacrimile curgeau ca un izvor cald pe fata mea somnoroasa.Dulcele miros al cafelei imi gadila narile si razele soarelui imi ataca ochii,aproape orbesc.Razele galbene trimise de cercul ala ascuns printre nori,imi mangaie lin fata.E ora 9 a.m.
Patura portocalie ma incalzeste asa bine,culcusul meu e asa cald si confortabil.As hiberna toata ziua in patul asta moale..Dar o avalansa de aroma de cafea proaspata ma trag spre bucatarie.Mii de tentacule invizibile si parfumate ma trag spre acel paradis al cafelei.
Ma misc ca un trantor cu papuci de casa pufosi prin casa asta micuta.Ma uit la zidurile casei..numai ele stiu cat ne-am iubit si le-am sufocat cu spatele nostru incins.Numai usile stiu cat de mult au fost trantite,atunci cand intram ca doi nebuni sarutandu-ne si tranteam puternic usile in urma noastra.Patul..saracul..nici nu se mai plange..
Intr-un final ajung in bucataria alba si calda.O cana verde cu desene galbene pe ea,ma asteapta solitara umpluta de cafeaua fierbinte,pe masa patrata rosie.Tu..probabil ai atipit,asteptandu-ma pe mine..Ma uit la tine cum dormi,ca un copil inocent si obosit.
Un sarut dulce te trezeste,un zambet iti apare pe chipul tau firav si abia barbierit.Degetele mele fac dragoste cu parul tau,iar parul meu cunoaste fericirea absoluta cand este atinsa de mana ta fina.Cad in bratele tale..incepem sa vorbim ca doua pisicute imbratisate.Amandoi bem ca niste betivi cafeaua fierbinte si plina de amor..Razele soarelui patrund timid printre jaluzele bucatariei,isi fac simtita prezenta pe trupurile noastre..Danseaza si ele fericite alaturi de noi..

Un comentariu:

rembrandt459 spunea...

ai niste vise weird, tre sa recunosc! ceea ce scrii tu parca e desprins drintr-un roman de sandra brown sau sidney sheldon (nush daca am scris corect).
ar trebui sa te apuci sa scrii o carte, ceva de genu!