Feelings


Imi arunci stropi de lumina pe pupila si apoi ma orbesti cu zambetul tau. Buzele tale fine imi crapa obrazul la atingerea lor, dar nu simt durere, ci pasiune. Desi pare un sarut banal pe obraz, eu-l consider foarte dulce, fin si subtil.
Mi-ai rupt cuvintele si mi-ai pus timbru pe gura, ca sa nu mai vorbesc, ci doar sa ma misc. Cu cat tremuram mai mult, cu atat iti aratam cat de mult imi place ce-mi zici. Daca stateam inlemnita, insemna ca nu-mi pasa. Firele mele de par, erau arse de bricheta ta verde si pe spate eram zgariata de unghiile tale ascutite, astfel incat picaturile de sange se prelingeau pe corp. Ma devorai intr-un sens foarte tandru si brutal, in acelasi timp.
Desi mi-ai alungat umbra, eu traiam in bratele tale. Pentru mine, simpla ta atingere imi dadea viata si energie. Degetele mele erau mancate pe jumatate de dintii tai stralucitori si albi. Ciudat, nu ma durea deloc, din contra, imi placea mult cum imi mancai corpul, ma simteam speciala..

Niciun comentariu: