Bang bang


Imbratisez fiecare picatura de fericire utopica din viata mea, azi ! Azi e ziua in care zambetul meu crapa in doua nefericirea din jurul meu, e ziua in care buzele mele nu ti le atinge pe ale tale.
Norii de ploaie stau mereu in spatele meu, nu ma ating cu picaturile lor reci, le e frica de reactia mea. Ador cand toate lucrurile frumoase se invart in jurul meu ca niste libelule superbe. Desi razele soarelui sunt caldute si nu-mi satisfac fericirea mea suprema, ma consolez si cu atat. Rosu, azi e ziua in care eu port rosu, pentru ca rosu reprezinta dragostea mea interioara.
Azi e ziua in care eu stau goala si tu imi privesti atent formele corpului. Iti lingi buzele si dorinta ta din ochi, imi devoreaza pasiunea si inocenta. Ma dezbraci de zile, amintiri, trecut, pentru ca azi nu se vand zambete si imi oferi sarutari dulci pe gat.
Sa stii ca mi-a placut ca azi am alergat catre tine cu ajutorul conversatiei la telefon, imi place atunci cand vorbim la telefon si te simt aproape; simt cum imi soptesti vorbe minunate la urechea-mi gingasa. Si apropo ... azi esti prizonier in gandurile mele.

Niciun comentariu: