Visare




într-o dimineaţă te-am trezit cu un sărut dulce.
ţi-am adus micul dejun la pat : nişte raze de soare cu pâine prăjită ,
când le-ai văzut, ai sărit în jurul gâtului meu şi ai ţipat de fericire!
când ai terminat, îţi lingeai buzele cu aşa o poftă,
încât m-am strecurat lângă tine şi am început să mă alint ,
am început să-ţi muşc spatele, iar tu ai început să râzi
coastele, erau aşa apetisante, încât le-am muşcat şi pe ele
şi atunci când am ajuns la gât, am făcut o mişcare legendară :
le-am dat drumul din cuşcă fiorilor,
i-am eliberat şi i-am lăsat liberi pe şira spinării tale
să simţi ceea ce simt şi eu!
ai început să-ţi muşti buzele.
verdele din ochii tăi a început să se prelingă pe faţa ta fină,
iar eu îl luam pe vârful degetelor şi le lingeam cu poftă,
simţeam cum acel verde îmi intră direct în inima şi dă drumul nebuniei.
atunci când ne-am atins buzele, muzica plutea în aer -
ai început să mă dezbraci uşor şi să mă mângâi pe spate.
îmi făceai tatuaje cu unghiile şi dinţii tăi intrau adânc în umerii mei
urlam de fericire, urlam plină de euforie.
eu ţi-am dat jos haina plină cu dulceaţă
şi te-am lăsat alături de gândurile tale depravate,
te-am lăsat să faci ce vrei din mine,
să te laşi condus într-un univers metafizic
unde toate plăcerile îţi sunt satisfăcute şi te fac fericit.
cred că de asta am fost creată : de a te face să te simţi iubit !

Niciun comentariu: