Meshe


Ma trezesc la ora 7 a.m.Deschid ochii si simt cum lumina radianta a diminetii ma orbeste.Cu pasi lenesi ma indrept spre baie.Ma uit in oglinda; acelasi chip monoton.
Imi fac cafeaua si citesc ziarul plin de critica constructiva,ironii simpatice si prostie de nota 10.Se face ora 10 a.m.Ma imbrac si ies la o plimbare ca sa`mi limpezesc mintea.
Imaginatia ma imbratiseaza la fiecare lucru pe care-l privesc.Am doar 16 ani,dar realitatea mea este rezultatul fictiunii.Frunzele uscate de pe strada ingusta ma fac sa ma pierd inconstient intr`o lume diferita.Experientele anterioare pe care le`am trait pe propria`mi piele m`au facut sa scap de o intreaga cantitate de frica obsesiva.Asadar,culorile fericirii ma mangaie zilnic.Inot printre ganduri si in acelasi timp merg si privesc frumusetile sau erorile naturii.
Lumina alba si aerul rece se combina si formeaza un nou anotimp : iarna.Iarna este semnificanta,dar eu ?Desigur ca da,pentru ca sunt un pui de om care incearca sa treaca printr`un zid construit din fantezii.Limbajul meu formeaza un usor umor al contrastelor.Expresivitatea literelor mele,modul de a ma exprima,toate acestea sunt infinite si vii.Dintr`odata aud un sunet puternic.Ceasul urias al liceului anunta ora 5 p.m.Incerc sa ma adun si ma indrept spre casa.Intunericul noptii se aproprie si hotelul cu 1000 de stele se deschide.Copacii sunt sceptici,orasul adoarme.
Somnul jucaus face vizite oamenilor,inclusiv mie.Il primesc,pentru ca stiu ca ma voi trezi intr`o alta realitate obscura : visul.
Toshihiko Sahashi - Kira ~ Love Theme .mp3
Found at bee mp3 search engine

Niciun comentariu: