Am inima in sclipirea ochilor mei, dar tu esti mult prea visator ca sa vezi. Au trecut doar cateva saptamani de cand ne cunoastem si desi ai vrea sa descoperi mai multe lucruri despre mine, ti-e greu sa ma dezbraci de mister.
Ai sa descoperi ca printre firele mele de par se ascund niste sentimente ; isi fac aparitia doar atunci cand imi impletesti parul, cand patrunzi cu degetele in el. Sufar de iubire cronica, nu pot dormi noaptea, pentru ca in fiecare seara calatoresc printre ganduri si de fiecare data e aceeasi destinatie : tu.
Imi place atunci cand te plimbi pe corpul meu cu degetele, lasi doar scantei in urma. Suntem doi copii prinsi in razboi, unde fiecare trebuie sa-si cucereasca teritoriile inimii.
Profunzimea lucrurilor capata culoare si apoi e aruncata in cenusa din pieptul tau.

Niciun comentariu: