Extreme


Imi place atunci cand imi faci tatuaje pe gat si in alte locuri pentru o scurta durata de timp. Buzele tale sunt la fel de fine ca si aripile fluturilor. Ma mangai cu cuvinte si sunete pe care nu le pot intelege, dar presupun ca imi zici ceva frumos. Iar ochii tai, da, ochii tai, intra subtil in inima mea si deschid cufarul cu sentimente pretioase si neatinse de nimeni.

Imi place atunci cand ne certam si palmele sunt mult mai dureroase decat cuvintele pe care ti le arunc in fata si apoi, le regret a doua zi. De fiecare data, a doua zi, te-am rasfatat cu un pahar cu vin si o tigara. Diminetile alea pline, precum spunea cineva, " e soapta bunului plac si a suferintelor extreme". Ador zilele alea pline de emotii profunde si tandre.

Dar toate astea tin de trecut. Amintirile sunt cele mai frumoase lucruri si imi place cand imi amintesc fiecare lucru extrem si profund care a avut loc in viata mea.


Niciun comentariu: