puppet


Mă urc pe norul din vârful capului tău. Stau acolo şi privesc când îţi muşti buzele, când îţi umezeşti ochii, când pe fruntea ta îţi înşirui gândurile. Când eşti nervos, îţi iese fum din cap şi gândurile de pe străduţa fină, sunt negre şi conturate cu impulsuri nervoase. Atât de mult îmi place să privesc cum marea se varsă pe pupila ta şi undele vântului îţi las cărări pe faţă. Uneori, îmi iau maşina din ziare şi încep să mă plimb liniştită pe potecile tale. Ţi-am cunoscut şi o fostă iubită, dar nu mi-a vorbit. Era mică şi puţin cam întunecată, dar avea un nume dulce : Aluniţă. Se afla într-un colţ al gurii tale. De acolo îţi vede limpezimea inimii. Cred că mă voi stabili şi eu acolo ; poate voi avea din nou şansa să prind în undiţa mea o bucăţică vulnerabilă a inimii tale, ca să o pot exploata şi să o lipesc pe spatele fiinţei mele interioare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Liiike. :x