Albastru dulce


Ne-am trezit sub atingerea plăpândă a razelor de august,
Printre gene ţi-ai făcut drum spre pupilă
Şi ai început să-mi desenezi pe retină
Imagini senine cu gust de mandarină.
Simţeam cum plutesc deasupra braţelor tale
Şi visam cu ochii deschişi că mă aruncai în petale,
M-ai trezit cu mirosul efemer al cafelei.
Căldura inimii tale îmi intra în suflet
Şi raze de lumină purpurii au căzut în alfabet.
Un concert de gânduri era în interiorul meu
Când îţi simţeam respiraţia pe gâtul meu.
Uşor mi-am desprins câteva litere,
Am început cu O şi imediat mi-ai desenat o atingere
Pe zâmbetul crăpat al chipului meu.
Ne-am parfumat cu roua dimineţii
Şi mi-ai curăţat ochii blândeţii,
Mi-ai păstrat vise printre picăturile de cafea
Şi mi-ai stins coşmarurile în fumul de catifea.
Mi-ai promis că mă vei arunca într-o lume utopică
Unde de fiecare dată ma protejezi cu inima ta atotputernică,
Unde vom locui în stomacul unui fluture
Şi ne vom îndrăgosti sub gânduri imature.
Mi-ai zis că zilnic îmi vei săruta numele
Când vom uita de noi în cearşafurile zgâriate de coridoarele
Ochilor noştrii conturaţi de ale noastre pensoane.


Un comentariu:

Anonim spunea...

E frumooos. :x