Şoapta


Mi-ai închis respiraţia în ceasul minţii
Secundele îmi distrug simţurile
Şi încep să înnebunesc când mă pătezi
Cu vise uscate dintr-o mare moartă
Şi uitată de lumea gri.
Mi-ai alintat corzile vocale
Cu fulgerele reci din ochii tăi azurii
Şi apoi m-ai lăsat singură pe o plapumă neagră de catifea
Care avea stele în ţesătură.
Mi-ai lăsat o şoaptă ascunsă într-o adiere a vântului,
Am început să o caut prin munţii incertitudinii,
Petale albe m-au protejat de cuvintele reci ale oamenilor căzuţi
Din lumea asta.
De ce ai fost egoist şi nu mi-ai lăsat nişte semne ?
Acum îmi este frică să calc pe inocenţa sentimentelor răsărite.
Picături albastre se scurgeau din cer
Pe zidurile înalte şi gri.
Când mă împiedicam de o picătură, vocea ţi-o auzeam
Ca la un concert.
Fericirea apărea în faţa mea şi îmi spunea să visez
Că timpul e mereu lângă inima mea de ceară.
M-am pierdut şi am adormit pe o frunză din dantelă roşie
Şi un păianjen care avea chipul tău m-a învelit
Într-o puzderie de culori calde.

Niciun comentariu: