Prinde-mă


Încep să cred că m-am pierdut
Printre amăgiri, printre picăturile de ploaie
Dintr-o noapte.
Nu-mi place schimbarea asta bruscă,
Unde Soarele se ascunde de mine
Şi nu mă lasă să-l privesc.
Îmi vreau aripile înapoi,
Ca să pot zbura şi să nu simt nimic,
Nici măcar când esenţele tari mă ţin strâns de mână.
De ce nu mai pot face baie în ceai?
Mi-e frică să stau aici, singură, după un nor de ploaie
Şi să vă privesc pe toţi
Cum vă legaţi mâinile unul de celălalt
Şi cum vă lipiţi buzele şi dansaţi.
Vă rog, să mă ia cineva de aici.
Vreau să mă plimb liniştită,
Fără să mă deranjeze vreun gând,
Fără să fiu stropită cu dezamăgiri.
Îmi vreau aripile, ca să pot sparge picăturile de ploaie
Şi să arunc norul negru într-un curcubeu.
Vreau să privesc cum marea se îndrăgosteşte de mirosul pielii mele.

Niciun comentariu: