on



Azi noapte am mers într-o excursie
Undeva printre rânduri de demult uitate
Şi ţi-am făcut un sandwich cu iubirea mea caldă
Şi l-ai mâncat cu poftă.
Am ajuns la destinaţie, acolo ne aşteptau gânduri
Cu braţele deschise ne-au primit
Şi zâmbete calde ne-au topit
Uitarea.
Printre rândurile prăfuite de dictando,
Ţi-am gătit o prăjitură de culoarea sângelui,
Cu aroma dulce a amintirilor,
Presărată cu puţin praf de dragoste.
Ca şi băutură, ţi-am preparat un cocktail
Din fructe dulci ale sufletului meu
Amestecate cu puritatea aerului rece de dictando.
Erai fericit, când mă vedeai cum îmi arcuiesc părul prin aer,
În timp ce-ţi găteam ceva.
Am fost egoişti şi nu am împărţit cu nimeni mâncarea noastră,
Ne-am bucurat pe deplin de bună starea din aerul rece.
Cu rochia albă lipită de corp ţi-am spus să fugim la autobuzul gri,
Trebuia să plecăm îndată.
Însă tu vroiai să amesteci în continuare la ceea ce urma să prepar :
Reţeta nemuritoare a fericirii noastre.
Nu vroiai să fugi aşa repede, nu vroiai să mă pierzi
Printre gândurile alea rele şi bune.
Braţul ţi l-am tras cu putere, am reuşit şi am urcat în autobuz.
Am întors capul o clipă şi te-am scăpat,
Te-ai întors la acel vas cu mâncarea specială pentru noi,
Am strigat să vii înapoi şi mi-ai trimis o şoptă:
"Închide ochii şi mă vei simţi întotdeauna în palma ta stângă,
Când ţi-e frică, închide lumina şi deschide ochii,
Voi fi acolo, mereu, lângă sentimentele tale.
Nu-ţi fie frică, voi veni cu trup şi suflet la tine,
Doar ai răbdare, trebuie să gătesc ceva mai întâi."
Am început să ţip, vroiam să sar din autobuz,
Nimeni nu m-a lăsat
Şi cascade de lacrimi sărate au început să-mi inunde obrajii încălziţi
De buzele tale cu aromă de vară.
Mi-e dor şi te rog, întoarce-te, nu mă uita aici, într-un colţ
Al jurnalului tău maro.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Aw, asta imi aduce aminte putin de o postare de a mea. Genial :">.