Încălzeşte-mi mâna dreaptă


Raze încălzite de cearcăne ferite,
Uitate de ..... UITE!
Zile toride! Sunt în aşteptare,
În abisul din depărtare.
Se ascund printre orizonturile gri,
La polul unde scrii, poeme şi nostalgii,
Despre sentimente purpurii...
Ia-mă de mână, apucă-mă de furtună,
Nu-ţi fie frică, iubirea noastră e algebrică,
Sau aritmetică, după cum vrea acustica.
Euforica ta dragoste, ascunsă printre mătase,
Nu o împărtăşeşti, atunci când cerşeşti,
Atenţie estetică, de tip angelică.
Te ordonezi, te aranjezi,
După nori te ruşinezi, când în braţele tale mă aşez.
Să-ţi sărut liniile palmelor - bulevardele alchimiştilor.
Şi-ţi întinzi sufletul şi-mi creezi amuzamentul,
De care am atâta nevoie, iar tu mi-l dai de bunăvoie.
Cu fluturi mă hrăneşti, iar tu mă doreşti,
Trup şi sentiment, cu tine într-un angajament.
Tu să fii un absolvent, iar eu un elev absent.

Niciun comentariu: