Un mod de a iubi

Un sunet subtil,bland,
Care imi confera o senzatie frumoasa,
Farmecul, miraculosul aflat in gand,
Iubeste o fiinta taioasa.

Gandurile-mi sunt reci,
Dar inima arde,
Sentimentele inchise in beci,
Si libertatea are culoare.

Ochii mei vad doar defectele,
Ascunse dupa o cortina patata,
Filosofia ta e cam ciudata,
Si mintea iti este beata.

Sange incalzit de iubire,
Privire agera si plina de fericire,
Suflet divinizat de mine,
Psihic condus de tine.

Conduita ta da gres,
Iar eu nu stiu cum sa te mai opresc,
O fiara feroce cu blana maces,
Alcolizata de vinul romanesc.

Prin erorile tale mintale,
Imi place mai mult sa stau cu tine la taclale,
Cu tine sa citesc ziarul dimineata
Si cafeaua facuta cu greata.

Din gura ta ies documentare,
Istorie, arta, fotografie,
Subiecte interesante pline de o ideologie tare,
Miezul creierului informat mie cu tine.

Niciun comentariu: